Jumissa lukko myös, mulla tosin farkku, niin pääseehän sinne kontinpuolelle. Koitin vähänaikaa sitten kumminkin saada pelittään sen, avain ei mene sinne perille ollenkaan. Pistin raakat aineet peliin, kun aattelin ettei se pilallekkaan enempää voi mennä. Suolahappo peliin vaan, semmonen teollisuuden raakaversio aineesta, joka ruosteiselle pellille laitettuna alkaa kihisemään ja utu nousee, ja hetkenpäästä pellistä on ruoste poissa. Mut tosin sitten heti pintaruoste iskee , jos ei suojaa vesipesun jälkeen. Tujua tavaraa siis
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
( mitähän ko aine tekee keuhkoissa jos vahingossa hengittelee )
Otin verhoilun pois , paperia lukon ympärille sisäpuolelle sinne, luukku pystyyn ja semmosella injektio ruiskulla, ilman neulaa sinne ainetta. Utu nousi, ja muutamankin kerran, alussa avain ei mennyt kuin kärjestään, lopussa reilusti yli puolivälin- mutta siis ei alkanut mennä kokonaan ja ei pelaa vieläkään. Peseskelin sitten pois tuolla ruiskuhommalla, ja paperilla moneenkertaan ja wd 40 aineet sinne muhimaan - ties vaikka joskus alkaisi pelaamaan . Sillä wd 40 purkin muovisella pillillä kans rassailin niitä haittoja siellä lukossa että alkasivat liikkumaan, sen pilin saa pohjaan, mut avainta ei, eli ne haitat on jumissa osittain . Kaippa uusi käsittely taas annettava joskus ehkä . Kovin on sitkeitä nuo lukot kun sillepäälle alkavat, pitäs joskus käytellä niitä kyllä eikä aina kaukosäädintä vaan .
Harkitsin siinä myös lukkopesän irrottamista ja putsaamista irrallaan, edellisissä autoissa joskus, toyota ja audi ainakin, korjasin joskus irrottamalla saman vian, mutta Mese on tehnyt aika erikoisen - näköisen lukon sinne, niin varmaan parempi kun ei mee irrottelemaan, voisi olla ettei pelaa enää keskuslukkokaan senjälkeen . Tai- onko se noin hankala miltä näytti tuos farmarissa ? Pitääkö ottaa kokonaan se kahvaajuttu irti, ne 4 ruuvia sisältäkö yms, vai lähteekö lukkopesä erikseen jotenkin sieltä - silloin tuo ei oisi mikään ongelma enää .