Rosemary's Baby-Benz
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Rosemary's Baby-Benz
Nohniin, tämä uusin tulokas kun tuntuu kaikenkarvaisista vaivoista kärsivän, tuumasin foorumin hajatopikkileegiolla saastuttamisen sijasta avata pääasiallisesti potilaana aikaansa viettävälle bensakrematoriolleni aivan oman langan. Kyseessä on siis m103 koneinen W201 2.6 vuosikertaa 1989, väriltään 702 Rauchsilber.
Ja mennäksemme suoraan asiaan; tässä kapineessa öljynjäähdyttimenä vaikuttava vesikiertoinen lämmönvaihdin näyttää kovasti samalta käikäleeltä, jota Volvoissakin käytetään. Tuolla ruotsinlaivaosastolla näitä on muistaakseni joskus levinnyt niin, että myllyöljy on päässyt eksymään vesitilaan. Yritän siis varovaisesti tiedustella mielipidettänne siitä, tointaako tuota lämmönvaihtajaa lähteä koeponnistelemaan, vai olisiko viisaampaa alistua kohtaloonsa ja alkaa suunnittelemaan neljättä hatun kiristelyä tälle vuodelle. Kyseessä on siis ns. majoneesijäähdytetty moottori, öljyä on jäähdytysnesteen seassa.
Jos pahvin vaihtoon liittyy jotain erityistä huomioitavaa, kuulisin näistä erittäin mieluusti. Kansia on kyllä käpistelty ennenkin, mutta ei koskaan OHC ketjukoneen sellaista.
Entäpä jäähyjärjestelmän pesu, olisiko vihjata toimivaa ainetta vai kaadanko surutta konetiskiainetta sekaan?
Ja mennäksemme suoraan asiaan; tässä kapineessa öljynjäähdyttimenä vaikuttava vesikiertoinen lämmönvaihdin näyttää kovasti samalta käikäleeltä, jota Volvoissakin käytetään. Tuolla ruotsinlaivaosastolla näitä on muistaakseni joskus levinnyt niin, että myllyöljy on päässyt eksymään vesitilaan. Yritän siis varovaisesti tiedustella mielipidettänne siitä, tointaako tuota lämmönvaihtajaa lähteä koeponnistelemaan, vai olisiko viisaampaa alistua kohtaloonsa ja alkaa suunnittelemaan neljättä hatun kiristelyä tälle vuodelle. Kyseessä on siis ns. majoneesijäähdytetty moottori, öljyä on jäähdytysnesteen seassa.
Jos pahvin vaihtoon liittyy jotain erityistä huomioitavaa, kuulisin näistä erittäin mieluusti. Kansia on kyllä käpistelty ennenkin, mutta ei koskaan OHC ketjukoneen sellaista.
Entäpä jäähyjärjestelmän pesu, olisiko vihjata toimivaa ainetta vai kaadanko surutta konetiskiainetta sekaan?
Viimeksi muokannut Teddy, 14.10.2022 16:48. Yhteensä muokattu 36 kertaa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Voittaja on... (drum roll, please) sulake numero 10.Teddy kirjoitti:Ja niinpä näin. Kierrosluku- ja ulkolämpömittarin torkahtelu, joka näytti YJ-releen vaihdolla poistuneen päiväjärjestyksestä, päätti sitten palata kuvioihin. Mikähän siinä mättää...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Olipa vaiherikas pitkä viikonloppu. Lauantai-iltana loppui Hämyisen linnan keskustassa lataussäätimestä toinen hiili, kuitenkin sopivasti Mutanetin aukioloaikojen puitteissa. Sunnuntaiaamuna mentiin jonkin matkaa ilman lämmitystä,; ilmeisesti vesiventtiili jäässä, majoneesi tekee tehtävänsä. Ja nopeusmittari pörisee taas kylmänä, ilmeisesti rasvattava vaijeria vähän lisää.
Kansihommista kelpaa ihan linkkivihjekin, en aiempaa keskustelua kuutosen pahvin vaihdosta löytänyt. Vai totteleeko samaa ohjetta, kuin m102?
Kansihommista kelpaa ihan linkkivihjekin, en aiempaa keskustelua kuutosen pahvin vaihdosta löytänyt. Vai totteleeko samaa ohjetta, kuin m102?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Katotaas kauanko tätä monologia saa jatkaa...
https://www.startekinfo.com/StarTek/out ... ocId=11832
Oliskohan tuo luotettava lähde?
https://www.startekinfo.com/StarTek/out ... ocId=11832
Oliskohan tuo luotettava lähde?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Nostamma hattua, tämä selvä.
Tarpeelliset palaset on haalittu kasaan, jos tuo vaikka tänään lähtisi purkautumaan ja oikaisun tarpeesta riippuen sitten jossain kohtaa kasaan päin. Ensi viikon nimissä joutaisi olla taas pelikunnossa.
Tarpeelliset palaset on haalittu kasaan, jos tuo vaikka tänään lähtisi purkautumaan ja oikaisun tarpeesta riippuen sitten jossain kohtaa kasaan päin. Ensi viikon nimissä joutaisi olla taas pelikunnossa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Tässä mennään taas parin tunteroisen puuhastelun jälkeen. Nihkeen puoleinenhan tuo on tuolta ottaa, kun on vesipumppu paikoillaan ja imusatsi jää pannuhuoneeseen.
Ja oliskohan se asia nähtävä niin, että jakoketju on mahdollisesti laitettu uusiin. Meillä päin leima onnistuneen suorituksen merkiksi lyödään tavallisesti huoltokirjaan, mutta tapansa kullakin.
Ja oliskohan se asia nähtävä niin, että jakoketju on mahdollisesti laitettu uusiin. Meillä päin leima onnistuneen suorituksen merkiksi lyödään tavallisesti huoltokirjaan, mutta tapansa kullakin.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Ja tämän kun piti olla taas sellanen purkaa-kasaa -tyyppinen operaatio. Ei perkele olis pitännä venavarrenkumien vaihtoa ajatellakaan, mättää vaan kantta purkamatta takas läjään. Ei siinä muuta, mutta pakopuolen ohjurit täysin valmiit, ei sitä nyt perkele millään kehtais noilla niputtaa. Vai osaisko sitä olla niin härski. Jos imuset olis tiukat, niin sitten ehkä, ei sen pakopuolen kautta pitäis pahasti öljyä hukata. Tässä kun sitä oljaa menee tonnille sen pari litraa. Ja ehkä vähän päälle...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Se on tällä linttaosastolla vähän niin ja näin paljonko kannattaa panostaa. Kuus ohjuria ja vaihto, se on joku reilun satasen pieti. No katellaan mitä tehään, kunhan huomenissa purkaa tuon loppuun ja kattelee onko plaanauksen tarvetta.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Päivän kysymys: Mikä se on tämä? Asuu kannen päällä, enempi etupäässä imusarjan puolella.
Tuosta lähtee kaksi alipaineletkua, toinen menee kaasuläppäkoteloon ja toinen tähän käikäleeseen:
Tuosta ilmeisesti lämpötilan mukaan alipainetta katkovasta käkättimestä on siis toinen letkulähtö poikki, liekö kovinkin olennainen ja ehdottomasti uusittava, vai jätänkö vaan pois pelistä?
Tuosta lähtee kaksi alipaineletkua, toinen menee kaasuläppäkoteloon ja toinen tähän käikäleeseen:
Tuosta ilmeisesti lämpötilan mukaan alipainetta katkovasta käkättimestä on siis toinen letkulähtö poikki, liekö kovinkin olennainen ja ehdottomasti uusittava, vai jätänkö vaan pois pelistä?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Evap-venttiilin lämpöohjattu pilottiventtiili. Eli vasta kun kone lämpenee, tuon läpi pääsee alipaine evapille (kuva 2), jonka kautta pääsee seistessä tankista aktiivihiilisäiliöön keräytyneet sysivedyt imusarjaan.
Kai se sais kunnossaan olla, vaikka "vain saastelaite". Tankin honotuksen sopis muutenkin pelata kuten suunniteltu...
Kai se sais kunnossaan olla, vaikka "vain saastelaite". Tankin honotuksen sopis muutenkin pelata kuten suunniteltu...
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Jassoo, no uus palikka tuohon on tilattu. Immun kaukalo samaten, halkihan se oli, kuten odottaa sopii. Venttilinohjurien pitäis olla huomenissa käsissä ja kannen sitä myöten perjantaihin mennessä valmis asettumaan omaan lokeroonsa.
Virtalukon ja kuskin oven pesät kiikutin äskettäin lukkosepän hoiviin. Sormet ja varpaat ristissä, että niistä vielä soivat saataisiin.
Virtalukon ja kuskin oven pesät kiikutin äskettäin lukkosepän hoiviin. Sormet ja varpaat ristissä, että niistä vielä soivat saataisiin.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Ihan kun rehellisesti ja suoraan sanotaan, niin kyllä tässä yritetään niin halvalla päästä, kuin suinkin vaan. Mutta kun ei tämä insinööriluonne anna myöten tehdä joka hommaa kieli poskessa. Myyntikään ei oikein luonnistu, kun ei ilkee olla luettelematta kaikkia vikoja ja sitten taas olis seuraava pommi otettava vaivoiksensa; alota koko rumba lähtöruudusta. Tämän kanssa kun alkaa vähän olemaan hajulla mitä on katiska syönyt.
Sitä paitsi ihan säilyttämisen kannaltakin tätä mielellään laittelee. Koppa on harvinaisen kovapeltinen eikä edes pahasti ajettu; kellossa on nyt 280 Mm ja rapiat päälle, sisustasta päätellen voi pitää jopa paikkansa. Uskokaa tai älkää, tummanruskea kyynärnojallinen saföörin jakkarakin on täysin ehjä. Jos tämän tonnin pommina moottoripolttoaine-urheilujalkineelle (suomeksi pensalenkkari) myy, se on sillon Meisselin menoa. Parin vuoden päästä sen löytää mattamustaksi turattuna, kyljet sisään potkittuna ja jouset katkottuna paalikuormasta. Vähän parempaan lyöntiin kun laittaa, tästä saattaa vaikka pitoauto jollekulle tullakin, jos tulee itse erehdyttyä johonkin tuoreempaan.
Sitä paitsi ihan säilyttämisen kannaltakin tätä mielellään laittelee. Koppa on harvinaisen kovapeltinen eikä edes pahasti ajettu; kellossa on nyt 280 Mm ja rapiat päälle, sisustasta päätellen voi pitää jopa paikkansa. Uskokaa tai älkää, tummanruskea kyynärnojallinen saföörin jakkarakin on täysin ehjä. Jos tämän tonnin pommina moottoripolttoaine-urheilujalkineelle (suomeksi pensalenkkari) myy, se on sillon Meisselin menoa. Parin vuoden päästä sen löytää mattamustaksi turattuna, kyljet sisään potkittuna ja jouset katkottuna paalikuormasta. Vähän parempaan lyöntiin kun laittaa, tästä saattaa vaikka pitoauto jollekulle tullakin, jos tulee itse erehdyttyä johonkin tuoreempaan.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Ai niin, nyt muistaessani; lähteekö tuo viskoflekti miten suosiollisesti irti? Siitä keskiöstä se kuusiokolopultti irti ja tippuu käteen, vai kuinka? En aio sitä nyt vaihtaa, mutta kesällä nosteli valoissa seistessä lämpöjä, eli ilmeisestikään se ei toimi, mutta jos ajo rajoittuu talvisaikaan, niin en nyt vielä ainakaan sen tähden kukkaronnyörejä hellitä.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Periaatteessa joo. 8 mm:n kuusiokolokannalla on pultti. Voi olla jämäkästi kiinni. Ohjeet on tässä sivulla 18 (jostain syystä tuon Startek:in linkki oli väärin). Hihnapyörää voi pitää paikoillaan sen takapuolelta (kuva sivulla 21). Pienehköä kuusiokoloavainta voi tuohon käyttää. Ite tein tämmöisen työkalun.
EDIT: Tässä viestissä käytetty irti M104:stä.
t.
Risto
EDIT: Tässä viestissä käytetty irti M104:stä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Ach so, eiköhän näillä opeilla pärjätä. Tuolla manuaaleissa oli tosiaan tenavan cooling systeemin alla belt drive. Aika lähelle, mutta ei ihan. Satalankun puolelta silmäilin, mutta taisi into loppua kesken. Eniwei, tattista vaan taas.
Pieniä viivytyksiä kannen kanssa, mutta jos se nyt ens viikon aikana nippuun saataisiin.
Pieniä viivytyksiä kannen kanssa, mutta jos se nyt ens viikon aikana nippuun saataisiin.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Voi yhyren kerran, piti oikein topikin nimeä editoida; kyllä tätä jonnin sortin kirous vaivaa. No nyt on kuitenkin pahvi vaihdettu, kahteen kertaan, ja katiska rullattu pihamaan puolelle, tällä kertaa kaikilla kuudella pytyllä sysättynä. Josko vaikka pääsis hiljalleen oikeisiin asioihin käsiksi, kun on nyt tämän kanssa turattu muutama ylimääränenkin viikko.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
No mitäpä siinä, ohjurin vaihtajalla hiukan nääs Mira villiinty seetiä leikatessa. Kakkosen imuventtiili meni niin syvälle, ettei riittäny hytikassa säätövara ja jäi rutistukset saamatta, tuloksena viismukinen m103. Seetirenkaan vaihdolla selvittiin, mutta teettihän se yhen ylimääräsen kannen aukasun.
Nyt sitten keksi alkaa tyhjäkäyntiä humppaamaan, ei mitenkään pahasti, mutta satakunta varvia eestaas lämpimänä. Lieneekö tullut esiin kun immun lautasen keskitin, aiemmin kahnasi koteloonsa.
Nyt sitten keksi alkaa tyhjäkäyntiä humppaamaan, ei mitenkään pahasti, mutta satakunta varvia eestaas lämpimänä. Lieneekö tullut esiin kun immun lautasen keskitin, aiemmin kahnasi koteloonsa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Ja jälleen teitä lähestyn typerähkön kysymyksen kera. Lieneekö apulaitehihnan ohjainrullan (siinä laturin yllä) ja kiristimen rullan vaihto kuinka suoraviivainen toimenpide? Että pulttia auki ja tipahtaa kouraan? En muuten moista utelisi, mutta saatan viikonloppuna vaihtaa tähän laturia jokseenkin epäsuotuisissa olosuhteissa tiukalla aikataululla ja siinähän nuo vaihtelisi samalla remmin löysäyksellä, kuin myös kiristimen iskarin.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Ei pitäisi olla mitään ihmeempää. Kuusiokolopultti rullan keskellä. Suojana on tn. pölysuoja.
Oothan katsonut hihnan löysäysohjeet? Ennen kuin koskee siihen holkkimutteriin, pitää löysätä kiristimen läpi menevää lukituspulttia kierroksen verran. Samoin se viimeiseksi kireälle.
t.
Risto
Oothan katsonut hihnan löysäysohjeet? Ennen kuin koskee siihen holkkimutteriin, pitää löysätä kiristimen läpi menevää lukituspulttia kierroksen verran. Samoin se viimeiseksi kireälle.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Jahas, laturi vaihdettu, rullat jäi nyt seuraavaan kertaan. Joku uusi sivuääni ilmaantui pannuhuoneen puolelle, en saa selvää mistä tulee, ei ainakaan apulaitteista löytynyt stetarilla sohien; ajetaan vika esiin.
Omituista täristämistä ilmenee toisinaan päälle satasen vauhdeissa, koko paska vapisee ja rattiinkin tulee ihan mukavasti. Tänään ei aamupäivällä tuntunut mitään, mutta nyt ehtoopuolesta taas ravisutteli. Lunta ei oo missään vaiheessa ollu vanteissa, en ymmärrä mikä risoo. Niin ja tietysti se justiinsa laitettu kuskin oven lukko herkis toimimasta heti kättelyssä, taidanpa lainata tuosta vanhemmasta tuoreehkon Valeon tarvikelukon, olkoon perkele eri avaimella.
En tiiä jukoliste, alkaa huumorintaju olla aika vähissä tän kanssa. Oitis vaihtaisin 940 Classiciin, vaan kun ei pelimerkit hyvään yksilöön riitä ja täys pommi ei juur nyt ole toivelistan ylimmällä rivillä.
Omituista täristämistä ilmenee toisinaan päälle satasen vauhdeissa, koko paska vapisee ja rattiinkin tulee ihan mukavasti. Tänään ei aamupäivällä tuntunut mitään, mutta nyt ehtoopuolesta taas ravisutteli. Lunta ei oo missään vaiheessa ollu vanteissa, en ymmärrä mikä risoo. Niin ja tietysti se justiinsa laitettu kuskin oven lukko herkis toimimasta heti kättelyssä, taidanpa lainata tuosta vanhemmasta tuoreehkon Valeon tarvikelukon, olkoon perkele eri avaimella.
En tiiä jukoliste, alkaa huumorintaju olla aika vähissä tän kanssa. Oitis vaihtaisin 940 Classiciin, vaan kun ei pelimerkit hyvään yksilöön riitä ja täys pommi ei juur nyt ole toivelistan ylimmällä rivillä.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
- Teddy
- Viestit: 756
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Voe tokkiinsa, kylläpähän päätti korsteeni heittääntyä vuotammaan oikein kreivin aikaan, kuun loppuun mennessä olis käytettävä leimasedän syynättävänä. Ja luonnollisesti katin kohalta, jostain yläsektorista tupruttaa, ettei varmasti saa koko perkeleen putkea tiputtamatta tikittyä...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71