mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Roiston Cinquecento – Leima taas paperissa
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
piippu
Savunpoistaja



Liittynyt: 01 Lok 2005
Viestejä: 1855
Paikkakunta: Härmä

 LähetäLähetetty: 18.4.2017 1:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Täälläkin on 7 vuoden aikana kaksi kertaa ilmestynyt SRS valo tauluun, kun olen jostain harvinaisesta syystä puuttunut penkin säätöihin kesken ajon, mutta molemmilla kerroilla olen asiasta selvinnyt crc contact cleaneria turvavyön lukkoon suihkimalla…..jotain nöyhtää kertyy vaatteiden mukana lukkoon ja kadottaa kontaktin?

*ri kertoo muistaakseni että turvavyötä ei tunnisteta lukossa…..
_________________
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
W639 115CDI -04
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 18.4.2017 8:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuo on kyllä varsin loogillinen paikka.

Viimeksi herjasi vänkärin sivutyynyä, ja homma "korjautui" liittimien renkuttelulla sekä elektroniikanpoistoaineella (joku PRF:n kontaktispray). En oo vielä kerinnyt katsoa, mikä sitä tällä kertaa surettaa (oon kotipuolessa ja ulukona pakkasta Laughing).

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 20.4.2017 18:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Siitä samasta sivutyynystä se huuteli nytkin. Tein perinteiset toimenpiteet sekä nollaukset ja vikavalo sammui. Hoksin sitten, että nuo johdotukset on tehty vähän huonosti. Jos istuin on suht' alhaalla, niin penkkiä eteenpäin siirrettäessä alimmaisena oleva SRS:n pääliittimen johtonippu osuu poikittaiseen runkopalkkiin ja vääntyy. Koetin sitoa johtonippua nippareilla vähän ylemmäksi. Josko ei ainakaan sen vuoksi tulisi enää herjaa.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 22.7.2017 13:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Terve,

Pientä vuosihuoltoa on taas tullut tehtyä. Öljyt & suodatin meni vaihtoon samoin nippu ilmansuodattimia (moottori (2), raitisilmasuodatin sekä aktiivihiilisuodattimet (2)).

Tarkistin myös vaihdelaatikon öljyt. 160 km ajon jälkeen oli taso mittatikun puolessa välissä. En jaksanut katsoa laatikon lämpötilaa – tuo tarkkuus riitti minulle. Ensi kesänä menevät nekin kuitenkin vaihtoon. Ei ollut 45 tkm jälkeen mitenkään likaista.

Peräöljyt vaihtuivat eilen. Ostin sen Bilteman 1,5 litran ruutan. Suhteellisen asiallinen kapine mutta ei saa minulta kuitenkaan täysiä pisteitä. Ruutan läpimitta on sen verran iso, että jäykkää peräöljyä on hankalaa tuolla ruiskutella. Imeä ei jaksa kunnolla pullosta vaan päädyin kaatamaan öljyt letkun korkista sisään.

Samoin on männässä ihmeellisiä koloja, joihin jää öljyä. Yhteensä letkuun ja koloihin jää noin puolitoista desiä öljyä. Tympeää, jos on suht tarkka määrä öljyä käytössä.




Tässä topikissa jappasin perän tilavuutta. Todennäköisesti se on 215-millinen, jolloin sisään menisi 1,2 litraa. Kahden vaihdon jälkeen on kolmesta litrasta jäljellä puolitoista desiä. Jonkin verran sitä aina valuu täyttöpropusta pihalle.

Motonetissä oisi pitkälle saman näköinen ruutta kuin dealerin mainostama würthiläinen. Sitä ei ollut viime viikolla Oulun myymälässä mutta nyt sitä taas oisi. Se oisi vähän pienemmällä männällä, joten voisi soveltua peräruutaksi paremmin. Saa nähä...

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 02.1.2018 20:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Moro,

Melkein puoli vuotta on edellisestä päivityksestä. Mitään mullistavaa ei ole tullut. Katsastuskin meni läpi. Mainitsi lopullisesti tummentuneesta kuskin puolen peilistä ja että jarrupaloja / -levyjä voi joutua vaihtamaan ennen seuraavaa katsastusta. Etulevyt voivat olla rajoilla – kun vaihdoin etupalat vajaa pari vuotta sitten, levyissä oli vielä millin verran kulumisvaraa. Takahilppeet oli vaihdettu vähän ennen ostoa, tosin siitäkin alkaa olla neljä vuotta aikaa. Pitää tarkistaa tilanne kesemmällä.

Tuulilasiin tuli nasta, enkä "ehtinyt" sitä paikkauttaa, joten nyt on lasissa n. 20 cm pitkä särö. Katellaan, miten se siitä etenee. Ei sinällään harmita, koska sitten voisi testata Pilkingonin lasia ja saisiko siihen sinistä sävyä sinisen sävyn hinnalla...

Pohjoisessa käydessäni hoksin, että lämmöt eivät nouse 20 asteen pakkasella ihan normitasoon. Pyöri jossain 81–82 asteessa 86–87:n sijaan. Hommasin sitten termostaatin varuille. Tarjolla oli Behriä ja Wahleria mutta valitsin Behrin, kun siellä oli semmoinen nytkin ja edellinen pirssi vierasti Wahleria. Kun avasin paketin, meinasi päästä nauru – Behrin paketissa oli Wahlerin leimoilla oleva termari. Very Happy Ilmeisesti ovat nykyään samaa puljua. nocando

Lohkolämppärin johdon ensimmäinen pätkä ja haarakappale menevät myös vaihtoon. Meinaa napata vikavirtasuojaa pois päältä. Päästänekö haarakappale vettä sisäänsä, kun oli sisään tuleva (alaspäin sojottava) liitos ihan ruosteessa. Sisätilan pistokkeelle ja letkulämppärille lähtevät olivat kunnossa. Uusi haara on erimallinen. Saa nähdä, riittääkö johdoissa pituus. Suhautin johdon pään hopeaksi, ettei XUX:in silmä säry. Wink





t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
740 GLE

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 18 Lok 2010
Viestejä: 2470
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 03.1.2018 0:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt vasta hokasin, kui varten tuossa öljynvaihtotyökalun männässä on nuo kuopat?
_________________
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 03.1.2018 0:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

740 GLE kirjoitti:
Nyt vasta hokasin, kui varten tuossa öljynvaihtotyökalun männässä on nuo kuopat?

Itseäkin se jäi suuresti ihmetyttämään. Luulisi, että sen oisi voinut muutenkin keventää, jos siinä on sitä haettu. No, nyt mulla on se pienemmällä männällä oleva Würth-kopiokin. Taitaa vetää litran verran se.

Voisi tuota biltemalaista kokeilla vaihdelaatikkoöljylle ensi kesänä. Helpompi voi olla nuoskempaa lientä pruutata ja sitä ei tartte koettaakkaan punnertaa ylämäkeen.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mou



Liittynyt: 31 Tam 2014
Viestejä: 900

 LähetäLähetetty: 03.1.2018 14:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Meneekö paluulinja suoraan öljypohjaan .6 ja .9 laatikoissa? Jos sitä linjaa pitkin imaisisi siististi suurimmat öljyt ennen öljypohjan irroitusta?
_________________
Nykyiset...
'04 SLK55 AMG
Ollut joskus...
'05 CLK55 AMG, '94 A8 4.2i V8, '00 CLK55 AMG Kleemann, '92 850i 5.0i V12, '96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8, '92 TownCar 4.6i SOHC V8, '78 Capri 2.9i BOA Cosworth, '77 Capri 2.8i
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 03.1.2018 15:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mou kirjoitti:
Meneekö paluulinja suoraan öljypohjaan .6 ja .9 laatikoissa? Jos sitä linjaa pitkin imaisisi siististi suurimmat öljyt ennen öljypohjan irroitusta?

Lähinnä täyttöpuolta mietin. Viimeksi käytetty suppilo oli liian reilu eikä sitä saanut tiivistymään mittatikun putkeen. Piti tosi hiljaa lirutella, ettei tullut käsille. Sad

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XUX63
Ylläpitäjä



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 9721
Paikkakunta: 90560

 LähetäLähetetty: 04.1.2018 6:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Roisto kirjoitti:
Suhautin johdon pään hopeaksi, ettei XUX:in silmä säry. Wink


No kehveli Laughing Muistit Shocked Laughing Laughing Laughing
_________________
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus Smile
W126 300SD -84 talviunilla.

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 28.2.2018 13:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Moro

No, niin. Auto alkaa olla rippikouluiässä ja sisäänajokin kohta tehty. Vissiin pitää vaihtaa hiovat öljyt ja ensiasennussuodatin pois. Very Happy



t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mou



Liittynyt: 31 Tam 2014
Viestejä: 900

 LähetäLähetetty: 28.2.2018 16:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Reilu 60tkm oot päästellyt näköjään viidessa vuodessa. Hyvin oot autoa pitänyt.
_________________
Nykyiset...
'04 SLK55 AMG
Ollut joskus...
'05 CLK55 AMG, '94 A8 4.2i V8, '00 CLK55 AMG Kleemann, '92 850i 5.0i V12, '96 Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8, '92 TownCar 4.6i SOHC V8, '78 Capri 2.9i BOA Cosworth, '77 Capri 2.8i
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XUX63
Ylläpitäjä



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 9721
Paikkakunta: 90560

 LähetäLähetetty: 28.2.2018 16:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mou kirjoitti:
Reilu 60tkm oot päästellyt näköjään viidessa vuodessa. Hyvin oot autoa pitänyt.


Tyyliin "Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn auton?" Kyllä! Sitä on huollettu enemmän kuin käytetty Razz
_________________
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus Smile
W126 300SD -84 talviunilla.

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
jassukata



Liittynyt: 28 Kes 2006
Viestejä: 66
Paikkakunta: Heinola

 LähetäLähetetty: 28.2.2018 21:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Syksyllä jo sisäänajettu !
_________________
Mb E 200 CDI -04

" Siihen sammui Johtotähti, jätkä kävelemään lähti..."
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 05.4.2018 18:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tere

Kävinpä vaihdattamassa jarrunesteet. Homma oli kallistunut kahden vuoden takaisesta kolmella kympillä. Liekö sillä osuutta asiaan, että puljusta oli tullut "valtuutettu merkkihuolto"? nocando

Enivei... Hoksin kuittia katsoessani, että pre-faceliftin SBC-jarrutkin ovat muka "nestetoimiset, alipainetehosteiset". Laughing

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 26.4.2018 20:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Moro

Jotenkin tuntuu, että alusta muuttuu koko ajan kovemmaksi. Vai kasvaako kuskin mukavuudenhalu? nocando

Alustan nappulasta kyllä löytyy edelleen kovempi ja s**t*n*n kova asetus, joten jotain siitä tapahtuu. Kovuutta / pehmeyttähän säädetään toki sekä iskareista että jousista. Pitäisi katsoa, saisiko testerillä sitä ajettua eri tiloihin. Jotenkin vaan kehtuuttaa. Kerran jotain kokeilin mutta en muista siitä muuta kuin että testerillä jousituksen tietoihin mennessä alusta menee "perusasentoon" eli kovaksi.

Pitää väännellä vkonloppuna kesäkumit alle ja kokeilla, miltä se niillä tuntuu.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 05.12.2018 22:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Moro

Onpa näköjään vierähtänyt yli puoli vuotta viimeisestä päivityksestä. Shocked Viime pyhänä kääntyi 308 tkm mittariin. Lähinnä on ollut tankkaamista mitä nyt kesällä vaihtelin öljyjä moottoriin ja laatikkoon. Jotenkin tuli sössittyä huoltovälin nollaus ja nyt ei ole muka kuin muutama tonni seuraavaan huoltoon. ttu

Nyt oisi peräkontissa joululahjoja Cinquecentolle. Vuosi sitten katsastuksessa suikkamies vihjaili etujarrulevyjen olevan vaihtorajalla. Ajattelin, että ei enää tarvi muistutella ja tilasin levyt ja palat. Onpahan taas joulun pyhiksi jotain puuhasteltavaa, kun kinkun ja piparin syönti alkaa kyllästyttää. Very Happy

Hommattuna oisi myös kardaanin limput ja kannatintavarat. Pitäisi joskus päästä nosturille, kun rampeilla on vähän ahdasta tuohon puuhaan.

Kevyesti kiihdyttäessä tuntuu pientä värinää välillä n. 2000–2500 rpm. Oon miettinyt oisiko syypäinä em. takalimppu, jossa halkeamia ja kannatin, joka on myös heikossa hapessa.

Onko muuten kukaan vaihdellut farkkuun / airmaticciin narinaniveltä taakse? Millaisella vaivalla / puristimilla alatukivarsi purkaantuu / kasaantuu?

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 18.12.2018 19:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Voi ahteri sitä kaveria, joka on tehnyt logiikan huoltovalikkoon. Ei mitään yhteistä muun rattinappilogiikan kans.

Kesällä olin muka nollaavani huoltovälin mutta nyt syssyllä katsoin, että p*skat se minnekään nollaantunut. Nyt se alkoi huutaa "Main inspection performed on time?" Vuosi–pari sitten olin laittavinani sinne sen verran aikaa, ettei pitäisi huudella. Katsoin sitten, että muistutus olisi pitänyt tulla vasta 12/21. Vähän aikaa räpelsin ja sain peruttua toissa kesän huollot, jolloin auto valitti, että huolto on yliajalla 600+ päivää. No, rämpyttelin lisää ja nyt on huoltoajastin nollattu. Sitä General inspectionin päivämäärää muuttaessa tulee, että Date Confirmed. Niinkuin se muka tallentaisi sen päivämäärän.

Huoltovalikon Itemsin alla näkyi liuta huoltoja ja samoin se General inspection mutta edelleen se huutaa aina kun menee autoon tai sammuttaa moottorin. Ahistaa.... ttu

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26256

 LähetäLähetetty: 18.12.2018 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pitikös se laittaa vuosi 2001 ja kuukausi 1 niin lakkaa herjaamasta, ellei edessäpäin oleva päivämäärä korjaa ongelmaa...
_________________
www.huoltokeskuslintonen.fi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 18.12.2018 19:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
Pitikös se laittaa vuosi 2001 ja kuukausi 1 niin lakkaa herjaamasta, ellei edessäpäin oleva päivämäärä korjaa ongelmaa...

Voishan sitä testata. Ne saastetestimuistutukset sai pois, kun laittoi molemmat nolliksi. Sen verran testasin, ettei katsastuksesta saa kuukausia nolliin.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 19.12.2018 18:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Moro

Pienimmät lukemat olivat 01 / 00. Tuolla asetuksella ei enää huudellut. Very Happy

FYI: Ei tarvi resetoida itse huoltolaskuria. Riitti, että muutti tuon ja valitsi "Confirm date".

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TimoV



Liittynyt: 11 Maa 2015
Viestejä: 147
Paikkakunta: Joensuu

 LähetäLähetetty: 19.12.2018 18:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Haa - sama juttu itsellä. Pitää painua valikoihin kunhan jaksaa.
_________________
W211 200cdi, 04
W163 ML55AMG, 02
W208 CLK 430, 98
*Star*

Ja jottain muita romuja (Linhai, Kymco, Jonsered, Hirvas Yamahalla, Husqvarna)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 26.12.2018 19:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Iltaa

Tulipa puuhasteltua pitkästä aikaa auton kimpussa ja vaihdettua etujarrujen kuluvat osat (levyt & palat).

Tapit irtosivat hyvin mutta levyt olivat tiukemmassa. Piti vähän säätää vasaralla ennen kuin irtosivat. Samoin levyjen pikku pultit aiheuttivat päänvaivaa. Vänkärin puolen pulttiin katkesi ensin IKH:n musta pyssytorksi.
Pultin pääkin nyljäytyi. Porasin reikää isommaksi, lämmittelin, ja iskin reikään isomman torksin. Sitten irtosi.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4930
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 08.1.2019 17:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Moro

Nyt on taas vuosi ajoaikaa. Very Happy Ei katsuri mitään ihmeempää löytänyt. Ei tarttunut edes tuulilasin alareunassa olevaan halkeamaan. Viime vuotinen mainitsi itsestään tummenneesta kuskin puolen peilistä. Ei se täysin musta ole mutta ehkä muuttuu koko ajan ruskeammaksi.

Etuiskarit eivät ehkä enää ole elämänsä keväässä – 48 % ja 35 %. Ei se mikään lulla ole mutta jonkinmoisessa kolossa ehkä huomaa pientä jälkivärinää.

Päästöt ovat ihan eri luokkaa kuin edellisessä: HC 2 ppm, CO 0,04 % ja λ 1,000.

EDIT: Vähän alle kymppitonni on tullut viime vuoden aikana ajeltua ja bensaa on palanut noin 1,1 kuutiota. Very Happy

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Sivu 13 Yht. 13

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit