mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

mesemiehen pre/facelift turinoita ja kuvasia.
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 11.1.2019 23:42    Viestin aihe: mesemiehen pre/facelift turinoita ja kuvasia. Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ajattelimpa tehä tämmösen pienen rojektin tästä koska sehän tämä on Very Happy

kuvia ja selostusta jonnin verran faceliftaamisesta ulkoisesti, joka sitten muuttui sähköiseksi faceliftaamiseksi kun meni virta lukko. ja koko ajan autolle tapahtuu jotain tai ainakin suunnitellaan Very Happy

tässä linkki sähkö osioon mikä koskee tätä vemputinta.
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=62222

autohan on siis alunperin prefacelift w210 -99 200 cdi automaatti sedan varusteita nyt ei tartte luetella kun nehän kaikissa classiceissa =) syy miksi tämän juuri ostin oli että edellisestä väyrysestä meni (w210 200cdi 01- automatic sedan) avain tai lukko, ja aikaa ei ollut alkaa ettimään kumpiko oli syyllinen vaan löyty läheltä halpa ja hyvä uusi vanha väyrynen Very Happy samanmoinen vanhempi jonka hain seuraavana päivänä. edellinen unehtu heti syystä että tässä toimi kaikki, aivan kaikki, airbagin valo sammus ja perseet lämpes niin selkiä myöten että ei muusta väliä. ja oli ajettu kohtuullisen saman verran entä edellinen vaivaiset 690tkm.

nyt juttu jatkuu kuvien kera nyky päivään. auto ollut nyt vuoden minulla ja loppuelämän auto.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 0:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

noniin auto ostettuna ja tutkittuna ja vikakoodin luvussa Very Happy



yleis kuvaa vikakoodin luvusta.



ja pelti kiinni. voi herran jestas etten tykkää yhtää prefacesta...




autoa oli jonnin verran paikkailtu eri värisellä tai luultavasti saman väriselää paukkupullolla aika ronskisti mutta SILTI pirun hyvä korinen, EI KERTAAKAAN hitsattu vielä.

ja tästä into piukeana seuraavaan hommaan Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 0:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

eli imusarjan puhistus ja läpät lepikkoon.



ja kyllä kierteet väänsin sarjaan ja liiman kanssa pultit kiinni ja ei prkl millään löytyny 4 samanlaista Very Happy ja tietenkin keittiön pöydällä, missä muuallakaan, mukavan lämmintä ja perheen kesken Very Happy näin vietetään aikaa perheen kanssa, kaikki osallistuu, yks nalkuttaa, lapset utelee ja itte nauttii Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 0:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

sitten mietitään kun luettu mese.fi faceliftauksesta ettei se niin vain käy ja mitä kaikkea pitää vaihtaa. no perkele mullahan on facelifti tuossa edessä, mulla on kaikki Very Happy

ensin soviteltiin takavaloja... ja eihän ne prkl mene muokkaamatta niinku täältä lukemalla selvisikin. no en taho joka kerta muokata valoja notta saa uudemmat lunkkaan kiinni niin pannaan koko lunkka valoineen.


kontin lunkka menee sellasenaan ainoastaan lunkan verhoilun perä osan valo jää käyttämättä ellei vedä sille johtoa kontin valolta TAI vaihda vanhemman lunkan verhous paikalleen niin ei häirihe koko ajan palamaton valo lunkan sisäpuolella =)

ja kyllä nuissa lunkan valoissa tulee jo iso näkö ero vm välillä vaikka sitä ei ajattele mutta ohan nuo uudemmat ihan erit... Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 0:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja lunkka episodista selvinneenä aloin sovittelemaan takapuskuria, ja sehän menee suoriltaa ja istuu oikein mallikkaasti pre faceen, ja kun ajattelette omaa prefacea missä taka loksun suora osuus kohtaa takapuskurin niin on pyöreä ulospäin niin aijai kun panhaan facen puskuri niin on aika makea linja siinä, kokeilkaa niin huomaatta Very Happy ja itse asennuksesta, facessa ainakin mulla oli puskin kiinni kolmella mutterilla takaata ja verhoilujen alta originel paikoista 2, per puoli kiinni, mutta lykkääs terve koriseen missä kiskot valmiina niin puskuri tulee vaan takaata kiinni, ei tartte purkkaa verhoiluja eikä panna pultti mutteri hirvityksiä joka paikkaan, ja onhan se nätti =)

sitten eiku sivuhelmojen kimppuun, meneekö vaiko eikö? joutuuko poraileen peltiin reikiä, joutuuko käyttään voima sanoja. höpön löpön.

ota helman alla olevat kivisuojat pois ja nakkaa ne helma muovin päälle ja edestä ja takaa reiät kohilleen ja puristimella kiinni, ja poraa helma muoviin samat reiät mitkä vanhoissa kivisuojissa, sen jälkeen etuloksun ala lista pois ja takaata myös ja helman kynnys lista pois ja muovi helmaa paikallalleen, senkun nyrkillä lyö kiinnikkeet paikalle ja auton alla miljoona ruuvia kiinni, ja ei tarvinna porata autoon reikiä eikä todellakaan tehä niitä kiven kokosia reikiä helman oikeille kiinnikkeille minkä takia faceliftistä katoaa helman takaosat Very Happy


tässä vaiheessa joku varmaankin ajattelee että miksi ovilistakki vaihoit, no ihan vaan siksi koska preessä ne on jyrkemmällä kantilla kuin facessa pyöreemmät,matalemmat ja solakamman näköset Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 0:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten vaihtu peilit, sehän ei sitten niin helppo olekkaan ja siittä ei kuvia tullukkaan otettua. peilithän menee keskenään mutta liittimet on erit ja vilkun siknaali uupuu, se toki löytyy kummankin puolen jalka tilan pistokkeesta kun vetää johdon oveen ja vaihtaa liittimen, iisi biisi. Very Happy ja syy miksi en jaa sähkö kuvaa tähän on se että itsekkään en niitä helpola/nopeasti saanut joten jatkan vahinkoa eteen päin toki kysymällä neuvon, mullahan on koko auton sähkökaaviot 5 eri koneiselle väyryselle preehen ja faceen, facelle 3 eri versiota ja preehen 2 eri versiota, ja täydelliset, tuota muuten kuntoon olis saanutkaan. se on kosto hahahah, mutta enää ei voi sähkövikaa tulla semmosta mitä en voi korjata/korvata.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 0:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

sitten siirryttiin keulaan faceliftaukseen, eli monen huulille voiko keulan face liftata. voi ja ei, vaatii vähän enempi entä osien vaihdon....

tässä esimerkki facen lokasuoja paikallaan preessä. mikä on perseellään.???

eikö vielkään tuu mieleen mikä on erikoista...



eikö vieläkään jos katsoo rengasta vertaillen lokasuojaan... mikä maasturi. Very Happy

auto kuitenkin madallettu edestä... tässä vaiheessa tajusin itse mistä kyse ja tuli heti että ei tämä nyt ihan niin vain menekkään, vaan jos ton keulan haluaa töitä pitää tehä Very Happy mutta loppujen lopuksi iisi biisi ja nopea.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 0:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

pre facen keula lamppujen osalta on korkeampi entä facen noin 5cm rungosta mitattuna. melko iso ero eikö, no millä tästä selvitään, no tällä siittä selvitään.

otetaan loksu pois preesta ja kattellaan.


otetaan kuva facesta ilman loksua.




eroako nämä hieman toisistaan???


miten vit###a tuo leikkaus mitataan prehen, ja millä prkl loka suoja kiinnitetään kun leikataan alkuperäset pois. tässä vaiheessa faceliftausta haaveilevat, hommatkaa face lifti...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 1:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

no porataan pistehitsit irti facen sisäloksuista ja otetaan vahvike/lokuskiinnike rauta irti.



itte raudasta ei olekkaan kuvaa mutta edellisiäkö vertaa niin huomaa että kokonaisena läksi lokasun kiinnike/vahvike rauta

vahvike rauta pantu poikki tismalleen samasta kohtaa mistä menee poikki preessa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 1:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

no mutta mites tuo tarkalleen siirretään preehen tuo leikkaus??? mutkaa ja taitetta ja ei kiinteää pistettä mitata, mitähän sitten.

no lasikuitu tietty. Very Happy



kuivuttuaan leikotaan ja hiotaan se paikallaan muotoonsa.


noin nyt on muotti leikkauksesta, joten siirrämmä sen preehen ja tässä huomaamme korkeus eron ja sen pysty eron.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 1:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten leikattuna mistä ei näkyjään kuvaa löytynytkään.


poppareilla sovituksessa facen kiinnike rauta preessa



ja sitten minkä takia prkl pelti ei enää mene samaan linjaan...



tässä vaiheessa kävi mielessä että onko mitään järkeä. mutta ajattelin ettei mitään vit""n järkeä mutta tehään nyt kun on alotettu :S
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 1:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

peltihän ei mennyt kiinni sen takia kun facen keula matalempi ja lamput kenommassa, joten vaihtoon meni viel silmäpellit, lukko pelti, ja lamput sekä niitten korkeus ohjaus. sitten asettu konepeltikin loksujen tasolle tuosta ei kuvia olekkaan.

mutta vahvikkeet hitsattuna.




ja pitihän sieltä ruosteet parsia pois, ei kaunista katseltavaa mutta niitä ei kukaan näe ja paikat 1.25mm pellistä Very Happy


Viimeinen muokkaaja, mesemies89 pvm 20.1.2019 1:35, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 1:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja on siellä kantattuakin 1.25mm peltiä Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 1:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja autoonhan on mennyt nyt noin 8l kotelo suoja ainetta sekä 6 ruisku massaa pohjaan, ovet on käymättä läpi vielä sisältä, mutta tuossa kokonaisuudessa tuo face liftaaminen, paljon jäi pois kun ei kuvia kaikista ottanut vitutuksen takia mutta ittelle tehhään ja tyytyväinen olen ja kaikin puolin mahtava peli, seuraavana tulee pohjista vähän kun nekin tehty ja auto jo maaleissakin mutta kaikki aikanaan ja kesällä varmaan vaihan sävyä kun olikin liian tumma omasta mielestä. mutta kohta pohja työ kuvia

ja mitä autossa on tällä hetkellä. s.penkit,rattisäädöt,monitoimiratti,uudemman mittaristo kaikkineen päivineen ,facen ulkokuori, esp uudempi sähköjärjestelmä kokonaisuudessaan, eikä vika koodeja ja kaikki yksiköt löytyy vika luvussa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 1:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten pohjiin.

pohjalla conversio ja sitten hapotus,epoksi ja pohja maali.

muutama kuva en ala kaikkia laittaan kun pohjat nyt kuiten kaikille selvät miten tehään.







 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 2:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten tulikin väri. halusin erikoisempaa, musta ja jotain, no musta tuli ja sateenkaaren värinen flake sekaan, koskaan en sellasta ollut maalannnut niin en tiennyt miten ja millä suhteella, no meni näin että 3korkillista litraan ja tuli kyllä hyvä, pimeässä pääsee etuuksiin muuten tumma. juu ihan hyvö mutta liian tumma, kesällä maalaan vaaleammalla mutta samalla flakella ja määrällä, ja en käyttänyt side ainetta 2 kerosta flake lakkaa ja 2 puhasta ja väli hionta ja neljä puhasta lakkaa, luulis olevan myllytys varaa, autoon meni noin. 8-10l lakkaa Very Happy paksu mikä paksu Very Happy

ja tässä ollaa nykyään



 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 2:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja tätä on tuleman Very Happy




nämä spoikka kuvat on vanhat ja edelleen muotissa, mutta melko varmaan tuon tehen ja isken konttihin mutta kommenttia saapi laittaa, on useempi kuvakin olemassa missä saapi väykky lippaa mutta ilman omistajan lupaa en niitä jaa mutta tuo on omaa tuotosta omaan mustikkaan niin voi julkia.


Viimeinen muokkaaja, mesemies89 pvm 12.1.2019 2:16, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 2:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

yllä olevat kuvat vanhat mutta saa antaa kommenttia ja niin ed. spoileri on tekeillä edelleenkin vaikkeikaan paljon ole aikaa sille ollut mutta nyt olis tarkotus se tehhä valmiiksi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 12.1.2019 2:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja seuraava mitä tulee niin on turbon vaihto sekä 3"rännin teko, niistä kuvia kun päästään siihen asti, ja alkuperänen hiukkas suodatin ja katalyytti säilytetään Very Happy ja keväällä nostetaan keulille täysin uusittu loki kansineen... siittä kuvia sitten kun siihen päästään miltä näyttää 650tkm ajettu loki.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 19.1.2019 0:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

eipä tullu turbon keski osa tällä viikolla vaikka sellanen oletus oli, joten nyt vkl sellanen DIY ohje akun lämmittämiseksi ettei vaimene vaikka weballa lämmittää. toki itsellä tulee matkaa töihin sen verta et kerkii lataan mutta aamusin aika nahkee tartti 22-26 asteen pakkasilla jos weba päällä 30min. mutta siihen tulee muutos. weba alkaa aika nopsaa puskeen lämmintä sisälle niin se myös saa luvan lämittää akun joka on prkl kylmässä paikassa mersussakin. kuitenkin -22asteinen akku on ihan eri sarjaa esim +-0 akun kanssa oli se uus tai ei. nm 2v vuotta vanha korkillinen akku. ja miksi korkillinen? no ihan vaan siksi kun rattorissa 23v vanha akku ja roikasta kerralla käyntiin. toki uusillakaan korkillisilla niihin lukemiin päästä mutta pitemmälle entä se 2-6v mikä on ns luvattu, ja agm pyh samaa paskaa ne on kun ennenkin vaan korkeemmalla kylmäkäynnistyksellä, mutta kyykkää nekin jos on pakkasta tovia pitempään. happo on happoa ja nekin hapotetaan =)

mutta asiaan huomenna värkätään akulle lämmitys helposti w210 koppaan weballa pelaava, ne joilla sähkö kärvennin niin kärsiköön ja roikkaa kiinni vaan ELLEI ole hyvät suuttimet ja korkeapaine pumppu paikallaan Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 26425

 LähetäLähetetty: 19.1.2019 9:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos webaston käyttöaika on vähemmän kuin sen jälkeen ajettu matka ajallisesti kunnossa olevalla akulla pärjää varsin hyvin.
Joka tapauksessa akun lämmitys on hyvä juttu.

Lainaus:
turbon vaihto sekä 3"rännin teko, niistä kuvia kun päästään siihen asti, ja alkuperänen hiukkas suodatin ja katalyytti säilytetään

Hiukkassuodatinta väyrysessä ei ole. Mikä sinulla ajatuksena noin ison putken tekemisessä, jos vielä aiot jättää katalysaattorin toimintaan, vai tarkoititko että pönttö jää tyhjennettynä paikalleen ?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 0:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dealer kirjoitti:
Jos webaston käyttöaika on vähemmän kuin sen jälkeen ajettu matka ajallisesti kunnossa olevalla akulla pärjää varsin hyvin.
Joka tapauksessa akun lämmitys on hyvä juttu.

Lainaus:
turbon vaihto sekä 3"rännin teko, niistä kuvia kun päästään siihen asti, ja alkuperänen hiukkas suodatin ja katalyytti säilytetään

Hiukkassuodatinta väyrysessä ei ole. Mikä sinulla ajatuksena noin ison putken tekemisessä, jos vielä aiot jättää katalysaattorin toimintaan, vai tarkoititko että pönttö jää tyhjennettynä paikalleen ?


juu anteeksi väärästä ilmaisemisesta Very Happy olipa hankala sana, katalyytit on jää paikalleen tyhjennettynä niinkuin onkin =) ellei??? onko katsurit niin tiukkoja että vaatii tuon turbon jälkeisen katin kuoret paikalleen? olis huomattavasti helpompaa jättää se pois kokonaan ja jättää tyhjät kuoret vain auton alle???

jää weban käyttö reilusti alle ajomatkan keston, on kytketty automatiikka pois webalta, weba käynnistyy niin kuin tahdon ei niin kuin se tahtoo =)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 0:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten itse asiaan jäipä vielä tekemäti akun lämmitys kun tuli tuo turbiini!!!! ja siittä ISO kiitos Turbotohtori.fi

ai että ja asiaan. turbohan on helppo irroittaa ja nopea näistä.

turbon imuputki irti ensin ja sitten paine putki ja pakoputken ********* jousi sanka pois.

sitten öljyn tulo putki poikkeen, lohkosta kannake irti ja senkun nostaa turbiinin kätösiin ja kävellessä sisälle pudottaa vielä hankeen niin on hyvä.

työ kaluja mitä tarvikko? vasaran pakoputken ***** liittimen irroitukseen, klemmari meisselin tai taltta pään, letkujen irroittamiseen imu puolelta, 8mm hylsyn pikkuräikällä paine puolen putken irroittamiseen sekä lokista öljyn tulo putken irroitukseen, ja juu on torssilla mutta 8mm hylsy on oikein hyvä, 10mm hylsyn pikkuräikälle notta saat lokista irti turbon kannattimen, ehkä helpoin näin päin entä itte turbosta...
ja viimesenä muttei vähäsempänä 13mm lenkin jotta saat turbon irti pakosarjasta, kaikki saa normi lenkillä auki mutta yksi on hiiiiiiiidas, paras olisi olla kaverina sellanen ns U mallin lenkki niin saisi kierrettyä paljon enempi etummaista pulttia, mutta lähtee normaalillakin on vaan tosi hiiiiiidasta kun joutuu pyöritteleen joka välissä eri päin ja sentin liikkeellä 40m pultti. siltä se ainakin tuntui Very Happy


Viimeinen muokkaaja, mesemies89 pvm 20.1.2019 1:51, muokattu 2 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 0:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten kuvia.

tästä lähettään.






ja sitten onkin imu putket ym pois edestä

ei kauheesti tullu kuvia pihalta kun oli liki -22 pakkasta mutta tuohon pisteeseen meni aikaa n 10min ja itse turbon käsiin saamiseen n 40min kun auto ei ollut ylhäällä... (turbon tuki hidasti hommaa)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 0:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten kun tultu sisään ensin turbon hankeen puottamisen jälkeen niin pöytänähän keittiön pöytä on kaikista paras alkaa pajottaan turboa.

kuvassa näkyykin tiiviste sarja ja uusi keskiosa lootassa myöskin.


sitten otettihin pako pesän pultit pois ja huomattiin ettei se mihkään lähe, joten kuuma ilma puhallin avuksi, laattojen päällä tietenkin ettei tule tulipaloa.


n. 20-30min myöhemin irtosi ihan nostamalla, pako pesä jäi lattiaan kun nosti keskiosasta, eli ei ole lujassa mutta vaatii vähän lämpöä, tiiä sitten toimiiko toi hh puhallin niinku kuuluu mutta näpit palo tuossa vaiheessa joten VAROVASTI.


ja on kuvissa jo mister muskle päässy myös puraseen.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 0:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja puhistamisella jatkuu....



ja osat kun puhtaat niin aletaan kasaamaan ja muistetaan se kuparitahna!!! helpottaa jatkossa jos ittelle tekee autoa.

kupari tahnaa alle päälle kaikkialle sopivasti


keski osa naitettu pakopesään kiinni ja pakopesän huulella kuparitahnat kuin myös pulteissa


ja jotka vaihtaa keskiosan ittelleen niin huomioikaa pako puolen tiiviste prikka.!!! sen/se pitää keskittää ennen kun panee paikalleen, ei missän nimessä voimalla, se kun keskellä niin menee itteksiään pesään, joten jollei mene pesään ota ylös ja kokeile niin monta kertaa uudelleen että menee itteksiään paikalleen, ei väkisten. tätä nyt ei ittelle sattunut mutta niin monta kertaa lukenut kun haukutaan liikettä/myyjää kun ei ota vastuuta vaikka siivistä puuttuu palasia joka johtuu siittä kun pantu keskiosa paikalleen ja pulteilla veetty kiinni ja käyntiin ja se keskitys/tiiviste pelti tuhannen pillun palasina pako pesässä. jollei siivet pyöri vapaasti kasauksen jälkeen on joku pahasti väärin ja tasapainotuksen tarpeessa.


Viimeinen muokkaaja, mesemies89 pvm 20.1.2019 1:11, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 0:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

on uusi niin komiaa



kompura pesäkin ja VNT alipaine ohjainkin eksy paikalleen.



onse komia
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 1:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ja sitten itse vnt/alipaine kellon ohjauksesta???

uudessa se on nyt näin.



ja vanhassa näin.




ja koko paketti.



mutta mites tuon vnt säätö antaako olla vaiko säätää tuohon samaan mitä edellinen, nyt siivet aukeaa hiukan pitemmälle entä ennen käsittääkseni? ja mitä se vaikuttaa?
vnt ihan utopiaa ittelle?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 366

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 1:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

niin ja löytyy pre faceen käypä hyvä turbiini kaikkineen päivineen jos jollain tarves, välystä ei nimeksikkään, ja vain nouto, jos saa samalla myydä kun projektia tekee Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hcmato
ST-mies



Liittynyt: 21 Hei 2007
Viestejä: 858
Paikkakunta: nivala

 LähetäLähetetty: 20.1.2019 10:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Hyvää kerrontaa ja toki kuvat...keittiön pöytä remontissa on Twisted Evil
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit